H

H

tisdag 15 februari 2011

Kallt!!!

Nu har jag verkligen tröttnat på vintern! Skulle sitta fint med en resa till sydligare breddgrader nu:)...
I morse var det -27 grader här hemma, och då är det inte kul längre. Jag tänker på alla mina rosor som jag inte hann täcka över i höstas, hoppas att de flesta klarar sig! Vi är i alla fall friska här hemma igen, Edvin är på bra humör och far just nu fram i gåstolen och kör vårskrik a la Ronja rövardotter:). Vi stannade ändå hemma från öppna förskolan idag, vill inte smitta ner någon med magsjuke baciller. Min inspiration till hemmet är nere på noll, har inte någon lust att påbörja något projekt just nu, så idag blir det några bilder från ett vintrigt Hässelby...



























Den här veckan hare jag några jobbiga beslut som ska drivas igenom och det kommer nog på grund av detta bli lite tunt på "bloggfronten" för min del, hoppas att återkomma med ett inlägg till helgen:)!

Hoppas Ni alla hade en bra alla hjärtans dag igår!
VARMA kramar!!!

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder! Hoppas det går bra med de jobbiga beslut som du måste fatta. Eva i Postboda

    SvaraRadera