H

H

tisdag 8 februari 2011

Mera snö...

Idag är det fint väder, och mer snö har det kommit under natten. Jag vet att det finns många som jublar över snön, vintersportare, skoteråkare och många fler, men jag tycket personligen att det räcker med vinter nu! Dessutom var snön som kom inatt blöt och tung, att sopa av bilen och skotta trappen var som att kämpa med högar av klister. Så, nu har jag klagat färdigt på den bistra årstiden:).

På förmiddagen har Edvin och jag varit på öppna förskolan, Edvin stormtrivs där, massa kul leksaker och barn överallt:). Nu sover han gott efter alla intryck. Henke är på resande fot igen, så ikväll blir jag nog hemma, får se hur jag ska få till det med hästarna imorgon, behöver röra på Ikaros inför träningen på torsdag.

Här kommer några bilder från Hässelby i dagens solsken:)...


Pergolan fortfarande i vinterdvala...


Lilla missen Astrid solar sig mot herbrets vägg...


Nyfikna Birgit.


Längtar tills jag kan börja inreda och
möblera vår veranda:).


Vy över huset, verandan, pergolan och parken...


Härligt klarblå himmel!


Idag tänker jag också på en kär vän som är på väg till Dubai och värmen:)! Å så underbart! Jag hoppas att resan och vistelsen där blir toppen C!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar