H

H

lördag 7 maj 2011

En toppen kväll!

Igår kväll fick Edvin vara hos sin mormor, för Henke och jag åkte på 30-års fest till en av mina äldsta och bästa vänner:)! Vi blev bjuda på supergod buffé, och hade en riktig toppenkväll! Trots att jag var chaufför för kvällen så är jag ändå lite seg idag, kan kanske ha att göra med att jag, som vanligtvis somnar ovaggad klockan 22 på kvällarna kom i säng vid halv tre tiden...

Jag hade ju en del funderingar över vad jag skulle köpa till E i present, valet föll tillslut på ett presentkort på zetas i Stockholm, som hör till mina absolut största favoriter när det gäller handels trädgårdar. Istället för en traditionell blomsterbukett fick E dessutom en vit buskros, Madam plantier, som jag hoppas ska bli riktigt fin i hennes trädgård! Rosen var jag tvungen att "pimpa" till lite innan den kunde ges bort, så här gjorde jag...


Ingen vacker syn, svart plastkruka med
några torra pinnar i...


Jag slog om krukan med fint vitt och limegrönt
silkespapper, och på jorden lite svart sisal.
För att förtydliga att det var en ros så satte jag
vita snittrosor i provrör och fäste med limegrön
järntråd på rosens grenar.


Små etiketter med kul bilder och text till födelsedagstjejen
fick också plats:).


Vackert? Tja, bättre än det var från början i alla fall:)!


Jag gjorde också ett kort i samma färger, vitt, svart och limegrönt, med text och roliga bilder:). E fick många fina presenter, och idag är det dax för släkten så hon får nog många fina paket även idag:)!

Grattis igen Emma!!!!!!

Här hemma är det full fart, pappa och Henke har börjat med panelningen av huset igen, spännande att se hur långt vi hinner den här säsongen:)!

Ikväll grillar vi! Njut av solen! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar