H

H

tisdag 10 maj 2011

Sommarvärme!

Det är dax att krypa i säng, men först ett kort blogginlägg:)! Helgen och början på veckan har bjudit på underbart väder med sommarvärme! Här hemma har "gubbsen" (pappa, Henke och svärfar) kommit igång så smått med panelen på framsidan av huset. Jag pendlar mellan mammarollen, hemmafru och stallet, och har ikväll också lagt till lite plantering av växter och målning av utemöbler till listan. 

Full fart med andra ord... Bloggen spräcker snart 10 000 strecket när det gäller sidvisningar, kul! Men jag vill gärna veta vad Du tycker om bloggen, vad är bra eller dåligt, vad vill Ni att jag ska skriva mer om, eller mindre om? Mer om hästarna eller från trädgården? Eller fler inlägg med pyssel och heminredning? Jag blir jätte glad och tacksam om Ni gör ett inlägg med synpunkter!

Hoppas ni fortsätter att titta på min blogg!


Närbild på Zephyr, som dock inte kollar in bloggen, vad jag
vet i alla fall:)...


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar