H

H

måndag 2 maj 2011

Måndag...

Så var det återigen en ny vecka:)! Just nu i maj skulle jag vilja trycka på "slow" knappen, så att man verkligen hinner njuta av allt som händer ute i naturen. Allt brukar ju gå så fasligt fort nu från 1 maj till midsommar... Undrar varför tiden går mycket långsammare i februari och mars?...

Idag ska Edvin och jag ha en lugn hemmadag, just nu sover han sin förmiddagslur, sen ska vi nog klä på oss ordentligt och trotsa vindarna med en liten promenad. Ikväll blir det till att fortsätta på projektet "igångsättning Ikaros", jag har kört på med tömkörning alt. ridning två dagar sen har han fått vila en dag, det brukar bli ganska lagom i början tycker jag. Han är som vanligt, blir bara piggare och piggare för varje pass, hans stora problem är som vanligt att "vänta" på sina bakben och inte springa ifrån dom:).

På tal om hästar så blir min fina tjej Ella rundare om magen för varje dag som går:).
I lördags så lindade jag på vita lindor och satt på henne träns och satte mamma och bror på att ta lite bilder. Här kommer några av dom...



AKVELLA
*2005
Akribori, Pontus, Ceylon






























Fina fina Ella! Bland björkar och vitsippor har vi förevigat hennes mage på bild:)! Tyvärr ser det ut som vi är gravida båda två, för min del kan jag dementera:), inte kan jag skylla på att jag är lite "rund" för att jag fått barn längre heller, då det ju var över ett år sen...

Hoppas Ni tappra som kollar in min blogg fått en bra start på den nya veckan!

Kramar!

1 kommentar: