H

H

fredag 13 maj 2011

Nytt försök...

Igår var inte blogger på min sida, men jag har sett att fler hade problem med sina bloggar igår, så det är inte bara pga min otekniska läggning:). Jag gjorde ett inlägg igår, och det kom upp på bloggen, men idag är det spårlöst försvunnet...

Nåja, det var inte något särskilt spännande i inlägget i alla fall. Jag dividerade lite kring att jag skulle rida lektion på Ikaros för Uffe, första gången sen behandlingen, och nu kan jag tillägga att det gick bra:). Han var "knackig" som vanligt, tyvärr, men efter uppvärmning så gick det bra mot slutet av lektionen. Nu är det bara att köra på och hålla tummen för att Ikaros kropp ska hålla! Ikväll får han vila, jag antar att han har träningsvärk idag, det har i alla fall jag:).

Annars då? Ja här regnar det och lite blött från ovan är bara välkommet, det är sååå torrt här hemma i rabatterna. Vi har haft sushi fredag (å så gott det är!) och nu är Henke uppe på gården och målar lite till panelen på huset. Själv sitter jag och gör en lista på ALLT vi behöver göra i helgen, och inser redan nu att det är en omöjlighet att hinna med allt... Det är så här att köpa ett renoverings objekt, jobben tar aldrig slut. Därför är det viktigt att komma hemifrån ibland, och vi hoppas på en härlig tripp till Göteborg i sommar!


Vacker körsbärsblom som beundras inomhus då den regnar
bort ute ikväll...








Jag brukar alltid plocka in blommande
kvistar på våren!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma in och så blir det en fredagsfika i soffan:)!

Trevlig mysfredag önskar jag Er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar