H

H

torsdag 19 maj 2011

Nöjd!

Idag har Ikaros och jag haft lektion, som vanligt på torsdagar, för Uffe. Det gick riktigt skapligt, speciellt galoppen gick bra och ikväll känner jag mig glad och nöjd:)! Nu håller jag alla tummar och tår för att det bara ska gå bättre och bättre, och att Ikaros fysik ska börja hänga ihop med hans vilja och framåtanda....

Som vanligt har jag svårt att ta några bilder på mig själv när jag rider:), så här kommer istället några bilder från trädgården...


Vackra, små och perfekta! Förgetmigej...










En liten plätt med gullvivor har vi också, och här måste jag
lägga mig på knä hela tiden, för att känna den härliga doften!






Helgen närmar sig och som vanligt så står det en hel den på schemat, bland annat en tur till stan imorgon, en heldag i stallet på lördag, med utmockning och tvättning som främsta uppgift, och som vanligt behöver vi MÅLA en massa:).

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar