H

H

fredag 27 maj 2011

Full rulle hela dagen!

Nu är ögonlocken tunga, men jag hinner med ett blogginlägg innan jag somnar:). Idag har Edvin och jag varit till stan, där mötte vi upp med en kompis och hennes lilla söta son och shoppade loss:). Eller nja, shoppade loss kanske är att ta i, men det blev en hel hög med kläder till lillprinsen, och så lyxade jag äntligen till det och köpte något jag suktat efter läännngge! Vad det är får du se här nedanför på bild... Vi var också till Himlas outlet och där köpte jag några vita tallrikar i blandade modeller. Dessutom träffade jag på en jobbarkompis från tiden på MQ, så kul att träffas L! Och kul att höra att du kollar in bloggen ibland:)!

Väl hemma så har jag gjort smörgåstårta under eftermiddagen och kvällen, för imorgon ska vi fira älsklingen lite mer ordentligt:)!

Idag kommer några härliga bilder på en bukett jag tagit in och ställt på vårt köksbord...



Vacker, men kortlivad. Syren håller sig
inte särskilt bra som snittblomma.


Från vår blommande häck, spirea.


Syrenen doftar underbart i hela köket!


Några blommor från rabarbern fick
också plats.


Och så till sist, den efterlängtade prylen, ett par bubbelgums-
rosa converse dojor:)!


Som vanligt är det fullt upp i helgen, det ska snickras, fixas i trädgården, jag ska rida och tömköra Ikaros, klämma Ella och Zephyr lite på magarna:), och mycket mycket mer! Som vanligt försöker jag att ha kameran redo:), vi hörs på måndag alla härliga bloggläsare!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Hej Therese! Vilken fin blogg du har! Å fint hemma och fina pållar. Kul att se hur du har det. Här ska jag titta in lite då och då och inspireras lite! /Kicki (MQ)

    SvaraRadera