H

H

tisdag 14 september 2010

En tripp till Uppsala!

Idag har jag och Edvin varit till Uppsala, Gränby Centrum. Vi fönstershoppade (man blir inte rik på att vara mammaledig!) och träffade två vänner och deras små bebiskillar för en lång lunch, mycket trevligt! Det visade sig vara en utmärkt dag för en tur, då det är regn och rusk ute, så ikväll har Henke, Edvin och jag haft en myskväll i soffan. Det är inte sårskilt ofta det händer, så ibland är det välbehövligt.
Jag har också köpt färg till min "disk" som jag tvättade härom dagen, och hoppas kunna börja måla i slutet på veckan. Igår jobbade Henke och hans pappa vidare med min rabatt, och jag undrar om de börjar bli trötta på mina konstanta idéer som innebär en massa jobb?! Här kommer en bild på vad vi pysslar med.

Rabatt kant
Vi använder stora betongplattor som rabatt kant på sidan och bakkant, där det inte kommer synas för alla växter, vad vi ska ha i framkanten grunnar vi lite på.

Nu är klockan förbi läggdags för min del, man vet ju aldrig hur man får sova nu för tiden!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar