H

H

måndag 27 september 2010

Jag älskar hösten!

Trots rossliga luftrör så kan jag inte bara sitta inomhus när det är så härligt väder! Solen skiner, det blåser storm, vilket är riktigt uppfriskande och luften är härligt "krispig". Idag har jag varit ute med Edvin i vagnen och strosat, en morgonpromenad blev det, och när han sov middag passade jag på att pyssla lite i trädgården. Det finns minst hundra saker jag skulle behöva göra ute, men det kan bara inte hinnas med i år, så enkelt är det...

Jag har dock hunnit med att göra en höstkrans, det brukar jag göra varje år, och sen får den hänga på dörren tills det är dax att byta ut höstlöven till granris på kransen. Här kommer lite bilder på kransen...

Höstkrans
En blandning av vad som finns i trädgården
Kransen hänger på ett av våra uthus, herbret
Fläderbär
Nypon
Mörkbladig fläder
Snöbär
Lönnblad, höstens vackraste!
Ekblad

Utblommat

 Jag tycket att det är enormt kul att höra att det finns några därute som kollar min blogg! Och tack alla för den positiva respons jag fått! Skriv gärna en kommentar på mina inlägg, Ni kanske vill fråga något? Eller komma med synpunkter? Det är bara att skriva på!

Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Wow vilken maffig krans! Jag kikar in lite då och då för att följa era projekt. Mycket spännande!
    Hittade adressen på facebook. Ha det bra!
    Erika Fors

    SvaraRadera
  2. Kul att du kollar min blogg! Jag gillar själv att kolla olika inredningsbloggar, och med många påhejande kompisar så startade jag min egen!

    Kram/Tessan

    SvaraRadera