H

H

fredag 24 september 2010

Höstmys!

Äntligen fredag! Inte för att det är så stor skillnad på dagarna för mig, som är mammaledig, men det är skönt att Henrik blir ledig i två dagar! Den här veckan har Edvin varit extra trulig på nätterna, och då orkar man inte att ta tag i mycket på dagarna. Jag har dessutom börjat sätta igång min häst Ikaros efter hans skada och tre månader långa vila, så jag har varit i stallet några kvällar! Jag har börjat att måla mitt skåp/disk, men det går i snigelfart, då jag bara kan måla när Edvin sover middag.
Idag blir det lite mysiga höstbilder från förra året!

salen

matrummet

matrummet

köket

badrummet

Nu blir det soffan för mig, och så hoppas jag på en regnfri dag imorgon, då min bror ska fotografera mig och Ikaros, och Henke, Edvin och jag ska på kräftskiva på kvällen!
Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar