H

H

söndag 26 september 2010

Härlig söndag!

Idag har det varit en superfin höstdag, med sol och mycket utevistelse! Jag har varit i stallet på förmiddagen och tömkört Ikaros. Idag galopperade jag honom för första gången sen skadan, lite stel och kantig, men det ser ändå betydligt bättre ut än vad jag hade väntat mig! Sen kom min bror och hans kompis, Jonas, och fotograferade Ikaros och mig. Här kommer lite bilder från detta...

Foto: Tobias Ekström
Foto: Tobias Ekström
Foto: Tobias Ekström
Foto: Tobias Ekström

Foto: Jonas Hammar

Foto: Jonas Hammar

Foto: Jonas Hammar
Jag blir helt varm i hjärtat bara av att titta på bilderna, min fina kille! Han är dock inte den lättaste pollen att fotografera, då han tycker att det är TRÅKIGT att stå stilla, och tröttnar efter en halv sekund... Så ett stort TACK till grabbarna som tålmodigt plåtade på, många misslyckade bilder blir det, men här och där så blir det riktigt bra!
Mer bilder från deras dag kommer längre fram, bland annat foton på ett fågelskelett från ett av våra uthus. Det kanske inte låter speciellt trevligt men jag lovar, det är riktigt snygga bilder!

Nu ska jag åka och hälsa på min lilla prinsessa Ella!
Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar