H

H

söndag 19 september 2010

Och så var den här helgen slut...

Ännu en vecka har gått, jag kan inte fatta att tiden går så fort!
I helgen har vi haft fullt upp, men inte på hemmafronten, istället har det varit en del andra aktiviteter. Igår var jag och red islandshäst. Vi var ett gäng på fem "tjejer" i åldrarna tonåring till 50+. Jag och några andra av oss hade aldrig ridit islandshäst, och det var riktigt kul! Jag fick en kanonhäst, super känslig för hjälperna och pigg och framåt, och trots regnet hade vi riktigt kul! Henke var hemma med Edvin och då kan man inte pyssla med särskilt mycket annat.

Idag har vi varit på en kompis dotters dop. Hon skötte sig utmärkt och jag tror att hennes mamma och pappa är trötta men mycket nöjda ikväll! Sen har vi givetvis varit och röstat! Ikväll var det riktigt härligt väder ute, och när Edvin sov så passade vi på att gå ut och plocka undan trädgårdsmöblerna, jag tog också lite bilder på gården, nu när sommaren glider över till höst, här kommer några av dom...






















Tidig höst är nog min favorit årstid! Luften blir skön att andas, färgerna ute är så vackra, det är härligt att rida nu när alla småkryp börjar ge sig, och det är mysigt att tända ljus på kvällarna och kura ner sig i soffan! Sen blir det regn, mörker och lera, då är det plötsligt inte lika kul längre...

Nu blir det en kopp te i soffan, och sen vickar jag i säng! Sov gott!

1 kommentar:

  1. Fina bilder, men ingen på den "FINA" lillstugan...

    SvaraRadera