H

H

lördag 18 december 2010

6 dagar kvar...

Nu börjar verkligen julen närma sig! Imorgon ska vi ta in stora granen i salen, och jag längtar! Om jag fick bestämma så skulle vi ta in granen i början av december, Henke vill vänta tills dagen före julafton, så vi brukar kompromissa och ta in den några dagar före den 24. Idag har jag och mamma varit iväg på vift en sväng, först till Himlas outlet och ispirationsbutik i Uppsala, sen till favoriten Biskops gården! Några bilder på mina fynd kommer längre fram på bloggen:).

Här kommer några bilder på två "kotte" kransar som jag köpte på plantagens rea förra året. De hänger på dörrarna in till vår sal...



















Ikväll får vi fikagäster av min morbror och hans fru, det ska bli kul att träffas, för även fast vi bor bara en kilometer från varandra så träffas vi inte så ofta.

Hoppas att Ni alla får en trevlig lördagskväll! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar