H

H

fredag 3 december 2010

Äntligen!

Äntligen fredag! Äntligen kommer Henke hem! (Edvin och jag har varit gräsänklingar från igår morse). Äntligen har jag lyckats beställa extra lagringsutrymme! Måste erkänna att jag är lite stolt, klurade ut hur jag skulle göra helt själv, "fröken oteknisk" klarade det! Men det tar ett dygn innan jag kan lägga ut nya bilder, så med risk för att vara tjatig, men här kommer slutet på mitt "medly" över favoritbilder från bloggen...


Badrummet


Badrummet

Frostig daggkåpa

Härlig närbild på ljuslykta.

Min fina "kungsfågel".

Dukning för senhösten.

Blev riktigt nöjd med mina mossbollar!

Massor av ljus!

Hus på rad...

Finaste takläggningen:)

Tidig vinter år 2010!

Mmmmmm!

Finast på Hässelby!!!

Ikväll kommer några kompisar hit på mat, så nu ska jag dra fram dammsugaren!

Hoppas på en mysig fredag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar