H

H

tisdag 21 december 2010

Bråda dagar!

Nu är det inte långt kvar! Här hemma så är det fullt julstök, det bakas, kläs granar och rullas köttbullar om vartannat:). Idag har jag och Edvin varit en sväng till Gränby centrum för att köpa den sista klappen. Usch för att åka till stan den här veckan! Någon stadsbo är man definitvt inte, klararar inte av att trängas med så mycket folk, och i år ska jag ju dessutom manövrera en barnvagn, vi skyndade oss att köpa det vi skulle och sen åkte vi hem!

Jag har inte hunnit ta några bilder den här veckan, men imorgon ska jag "bara vara" hemma, och hoppas att jag hinner ta några foton till bloggen då:). Här kommer istället några bilder som jag tog för några dagar sedan...






En "plättar i luften" tillsammans med blåa hyacinter.





Jul kulorna kan användas till mer än
att bara hängas i granen!





Nu blir det en kopp te och jul med Ernst!
God kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar