H

H

onsdag 1 december 2010

Lite problem...

Hej alla härliga läsare! Det har uppstått ett litet problem för mig med bloggen, då hela min blogg är uppbyggd på att jag älskar att fotografera, och därför lägger upp massor med bilder, så har mitt lagringsutrymme nu tagit slut:(. Jag ska köpa till mer, men det kommer att ta någon dag innan jag kan utnyttja detta, så tills dess blir det tunt med nya bilder i inläggen, och istället får jag helt enkelt göra några tillbaka blickar. 

Hoppas ni som kollar bloggen kommer att sakna nya inlägg lite grann:) jag återkommer med dessa så fort jag kan!!!

Här kommer istället ett litet "medly" över mina favoritbilder som jag lagt ut på bloggen tidigare!


Rundelrabatten i maj

Vacker ros i pergolan

Sötast! Corren!

Världens bästa! Edvin!

Vårt kök

Fina mandelkvarnen

Min pärla! Ella!

En av mina snygga killar! Ikaros!

Vår veranda

Höstkrans

Höstfärger

Imorgon kommer en fortsättning på "tillbaka blickar" med gamla fotografier.
Hoppas att Ni får en bra onsdag, och att ni slipper frysa allt för mycket i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar