H

H

torsdag 2 december 2010

Narnia!

Idag är det så vackert ute så jag blir helt förbluffad! Det ser ut som om vi bor i Narnias vintervärld, och det måste bo en liten "elak häxdrottning" i mig, för jag älskar det:)! Trots kylan så var jag tvungen att ge mig ut och fotografera när Edvin sov sin tupplur vid niotiden i morse, fingrarna blev stelfrusna, men bilderna blev fina. Tyvärr så har jag ännu inte lyckats lösa mitt lagringsutrymmes problem, men jag jobbar på det, och kommer lägga ut nya bilder så fort jag kan! Här kommer istället en fortsättning på några favoritbilder från tidigare blogginlägg...

Min fina urna!

Dressyr nörd till trots, med världens snällaste och goaste
häst, Zephyr, så är det superkul att skutta över små hinder!

Gamla och nya saker i härlig blandning!

Mitt favvorum i huset, matrummet.

Kärleksört i rundelrabatten.

Lönnlöv


Älskar hösten!

Modeller för en dag! Ikaros och jag, foto taget av brorsan!

Inget slår naturen i skönhet! Svarta fläderbär.

Höstdukat till födelsedagen!

Stämning!

Att de bara orkar, spindlarna...

New Dawn

Vår fina hästkastanj.

Sötnos!

Nu ska jag försöka få min teknikslöa hjärna att fatta och förstå det här med att köpa mer lagringsutrymme, jag har egentligen för kort stubin för att samverka med datorer, telefoner och annan elektronisk utrustning, blir tokfrustrerad när det inte funkar genast:). Men skam den som ger sig, jag tycker ju att det är superkul att blogga, så då är det bara att utmana sig själv med allt det tekniska. Jag hoppas att Ni som kollar bloggen tycker att den är lika kul att kolla in som jag tycker om att göra den!

Kram på Er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar