H

H

fredag 24 december 2010

GOD JUL!!!

Grötlunch hos svärföräldrarna, nu förberedelser inför kvällen! Mina föräldrar, bror och mormor kommer hit på julmat, trots att vi inte blir så många i år så är det ändå en hel del att göra!

Här kommer några juliga bilder från vår sal...



Ett fat med tårta? Nej, men ett tårtfat med
hyacinter! Vita, rosa och lila hyacinter med
färgat tyll runt midjan och mossa på toppen!

Hyacinterna är min sorts julblommor!
Kommer i vitt, rosa blått och lila, favvofärger!

Det blev en lite gles gran i år, jag vill
helst ha en tät gran, men den blev fin ändå!

Granen klädd i vitt, silver och rosa!

Paket i härliga färger!

Varje år tänker jag att i år ska jag bara slå in paketen i vitt
papper, och varje år så blir det en massa färger ändå!

Jag samlar på inslagspapper! Om man har favoriter som man vill
ska räcka länge så kan man slå in paketet i vanligt vitt papper,
sen lägga om en remsa av det snygga pappret, så går det inte
åt så mycket:).

Etiketterna har jag gjort av kraftigt vitt papper, sen stämplat med
fina stämplar, här en ängel hund.

Nu brinner alla fyra ljusen....

Lillprinsen klämmer på paketen!


GOD JUL TILL ER ALLA!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar