H

H

tisdag 26 oktober 2010

Hästkväll!

Idag har jag och lill prinsen varit till en av tjejerna i mammagruppen på lunch, och det var så klart jättetrevligt! Edvin blev så trött tillslut att han somnade i min famn, han brukar sällan vilja göra det så jag passade på att njuta av min mysiga lilla bebis! Min kväll har haft häst tema, först iväg och hjälpa en tjej och hennes ponny med lite träning, vilket var kul och inspirerande för egen del också! Sen till egna stallet och fixa med mina egna hästar. Imorgon ska jag tömköra Ikaros för min tränare, det blir första träningen efter hans skada i somras och vi får se om han sköter sig:)

Jag tycker det är tråkigt att göra ett blogginlägg utan bilder, så här kommer några bilder på två av mina älsklingar från förra hösten...

Fina lilla Corren!
Corren!
Ella blir omklappad efter ridpasset.

Min fina tjej, Ella!

Nu blir det en kopp te och lite TV-tittande, sen sängen!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar