H

H

tisdag 19 oktober 2010

En helt vanlig tisdag...

Idag har Edvin och jag varit till en kompis och hennes lilla kille och fikat, lagom för en sådan här regnig och tråkig dag! Just nu far Edvin fram över golvet här inne på kontoret genom att snurra runt, snart vet man inte vart man har honom längre... Jag trodde att han skulle sova lite nu på eftermiddagen, han var sååå trött när vi åkte hem efter fikat, men nu är det full rulle igen!

Jag håller också på och funderar över hur jag ska ha det i mitt hobbyrum. När vi flyttade hit gjorde vi om två av de mindre rummen på bottenvåningen till ett kontor och ett hobbyrum där jag kan ha alla mina pysselprylar. När jag var gravid så beslutade jag mig för att (av någon konstig anledning!) kasta ut de möbler jag hade i hobbyrummet och göra om där inne. Sen kom Edvin och då blev det hela ett bortglömt projekt. Men nu är jag sugen på att få ordning och har fixat bland annat en gammal disk som ska stå där inne. Det kräver alltid lite extra tanke när det behövs mycket plats att förvara en hel hög med olika prylar.

Huset sett från hagen. Jag längtar tills hela huset ser ut så här!
Nu ska jag nog göra ett försök att få min lilla kille att sova i alla fall, trots att han verkar tänka att han inte behöver någon sömn!

Trevlig eftermiddag och kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar