H

H

lördag 2 oktober 2010

Lördagsmorgon

Burrrr! Det var vad jag tänkte när jag klev ut ur huset i morse! Men det är supervackert väder, och kallare dagar är att vänta, så man ska inte klaga. På morgonen stod stallet på schemat, jag har tömkört Ikaros och ridit på Corren, mamma och jag red ut en sväng, det är så underbart att rida ut en solig höstdag! Finns inget bättre sätt att ladda "batterierna" på!
Innan jag åkte till stallet passade jag på att ta några "morgonbilder" på gården, de kommer här...


Frostigt spindelnät




Härliga höstkrokus, "tidlösa"



Det är så vackert på morgonen, när allt stängsel runt gården
glimrar av daggfrostigt spindelväv!

Hemma hos oss behöver man aldrig känna sig ensam, någon av de
fyra katterna är alltid med! Här är vår fina lilla Tård!

Vy från gården över hagen och sen åkern...
Ny blir det till att ägna sig åt tvättkorgen (eller tvättberget?) en stund, och så ska jag försöka hinna ut på en promenad med Edvin, kanske kan man få med Henke också, man vet aldrig...
Ha en skön lördag!

1 kommentar:

  1. Det är så kul att gå in på din blogg och få se alla fina bilder. Höstbilderna från er trädgård är helt underbara!
    Vi har ju fått göra flera besök i ert vackra hem och njutit av go' mat, fika och sällskapet. Härligt! :)

    Kramar till dig och pojkarna!
    /Elin

    SvaraRadera