H

H

tisdag 12 oktober 2010

Några "fulbilder"

Idag blev det en sväng till öppna förskolan igen, börjar bli en invand rutin att traska dit på tisdagar. Det är kul, och välbehövligt, att träffa andra föräldrar och prata av sig lite!


På väg till öppna förskolan, i snygga "putthuvan" som han
fått av sin mormor!
Idag snackade vi bland annat om hus och renoveringar, och då var det några som hade kollat på min blogg! De undrade om vi hade fint överallt hemma, och nej, det har vi inte! Här kommer, på allmän begäran lite "fulbilder":)

Pågående renovering av övervåningen.
övervåningen, hall och blivande sovrum.
Övervåningen, blivande vardagsrum.
Vår övervåning är allt annat än fin, och det kommer att ta låååång tid att få den färdig. Edvin får vänta på eget rum bra länge till.

Vy från vägen på gården. Supersnyggt med panel på en
gavel, och gamla fasaden på resten. Det kommer snart att synas
ännu bättre när alla löv fallit ner!
Uthusen, här finns det hur mycket jobb som
helst att göra!

Det var några bilder på mindre vackra ting:) Men jag känner att jag måste avsluta med något fint!


Vy över hagen vid huset.

Fina höstanemonen i rabatten!
Jag blir lika glad varje gång som jag får höra att Ni kollar in bloggen! Skriv och kommentera/fråga/diskutera om ni vill! Ikväll är det stallet som gäller för mig, och så ska jag försöka hinna hem till "äntligen hemma" på TV:n.
Njut av solen och ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar