H

H

söndag 3 oktober 2010

Dumma dator...

Ibland är jag och tekniken inte överens! Eller ibland, snarare för det mesta...
Har försökt ladda upp bilder till bloggen hela kvällen, men det vill sig inte riktigt, så det får bli ett inlägg med få bilder.

Idag har det återigen varit underbart väder, och jag tog med Edvin och mamma ut på en timmes promenad på förmiddagen, jag brukar passa på att gå en vända varje dag vid nio tiden, när Edvin sover förmiddag.
Henke kollade stängningen i en av våra hagar och släppte över de åtta kvigorna som är våra tillfälliga "sommargäster" här på Hässelby. De blev superglada, och det blev en del hopp och skutt!
På eftermiddagen har pappa och Henke fixat en stödkant till det pågående rabatt projektet, det blir nog riktigt bra när det är färdigt. Jag hade tänkt lägga ut bilder från detta, men det gick ju inte, så jag hoppas på bättre lycka imorgon! En bild blir det i alla fall...



Här är vår söta lilla Astrid, en svanslös liten prinsessa, en av våra fyra missar!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar